Höst...

Hellu! Det var längesen jag tog mig tid att skriva lite.
Här har det inte hänt så himla mycket måste jag säga. Inte mer än att jag jobbat nu en månad på Konsum, och jag trivs jättebra!
Hemska kylan och hösten är ju här nu så vi tar en tur till soliga Skåne nu i helgen och spenderar lite tid med föräldrarna :)

Håller på att planerar för fullt nu också inför nyår, redan? tänker väl ni! Men ska man åka iväg bör man vara ute i god tid. Planerna nu är LONDON! WOOOOA! Eftersom att vi inte ska göra något annat kul den här hösten/vintern så får vi spendera lite pengar på glitter och glamour!



Här är jag och ena buset som ska fira nyåret tillsammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0