wiho!

Här kommer ett sånt här inlägg igen då jag berättar om allt jag gjort under den tiden jag inte skrivit! 
I helgen blev det en rejäl utgång, förstår inte varför, men det blir verkligen rejält när man bara går ut en gång i månaden. Höll mig i skinnet i alla fall och klarade hela kvällen galant utan att bli bakis! 
Träffade vår chef när vi var ute, var vaken till 6, gick upp 10, var väldigt pigg och glad för att bara ha sovit 4 timmar! Måste varit den fantastiska frukosten som lockade ;) 
Ja.. sen har väl inte denna vecka bestått av så mycket egentligen. Köpte friskiskort och har nu börjat träna seriöst! Inget badande i vassen i år, big NO! Känner mig stolt som körde 2 hela "pain in the ass" pass igår! Jajamen! Snart kanske den stora rutan på magen (delar sig och) blir fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0