Middag, ikea, jobb

Att vakna upp av att man inte kan andas genom näsan är nog fan de oskönaste som finns... Det gjorde i alla fall jag idag, bihålorna värker och jag hostar litegranna med. Bra start på denna vecka, men jag har massa att se fram emot nu i slutet av veckan så jag ska kämpa med att få bort denna förkylning innan torsdag! 

Sista helgen med jobb igår! Fan va skönt det ska bli med en ledig helg innan man kör på igen! Fick göra massa roliga saker i helgen, trött som bara den men jag hade riktigt kul ändå! :) I fredags tog jag det bara lugnt tillsammans med mami och Petra. Åt massa jordgubbar! I lördags blev det en liten reunion med kumlabarnen :) vi hade en riktigt trevlig middag tillsammans! Och igår handla vi massa saker på ikea, det blev dyrt det kan jag säga, men gud va fint det ska bli! Nya garderober, nytt matbord, nya stolar och ännu två nya badrumskåp PLUS en ny dusch! Wiiiiiihooo de kommer bli såå bra! Älskar min fina familj som hjälper till med allt! ♥



Shopping på ikea!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0