Film

Har tänkt på en sak de senaste gångerna jag ska titta på en film och det är jag inte ska somna! Sover till 99% till alla filmer jag ser nu för tiden om jag inte tittar på film på dagen. Hinner typ se max halva filmen innan jag somnar... Sen att jag sover på de sättet jag gör också, jag sitter rakt upp och så nickar jag till liksom, bara de att mitt huvud stannar kvar i den ställningen. Märkte de i helgen. Sen sover jag ju också med huvudet på sidan av axeln och så lägger jag mig ner ofta. Men att jag lyckas somna så där med huvudet fattar jag inte, ser säkert jättekorkat ut :( 
Kollade film med Adam och Philip igår efter att dom hjälp oss bära upp alla saker. Men såg ju inte så mycket av filmen, men fick se lite roliga saker i alla fall :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0