det doftar vår

Såå nu har jag försökt boka upp mina fotomodeller åt arbetsproverna jag ska skicka in snart! Ser fram emot att söka till den här skolan jättemycket! Får hoppas på det bästa bara :) Blir i alla fall en rolig grej! 

Den här veckan jobbar jag bara 5 dagar, och idag är jag ledig. Sitter och planerar massa och ska göra massa saker idag. Träffa Jenny bland annat :)

Snart flyttar mamsen och papsen också, det har jag glömt att berätta! I slutet av april bär färden ner till skåne! Kommer bli så kul att hjälpa dom i sitt nya hem! Ska tänka ut en rikitgt bra inflyttningspresent till dom också :) 
Wiiiii känner mig så glad idag! Kan nog vara det fina vädret som påverkar mig :D Så mycket vååååår i luften! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0