Midsommar!

Har pratat med mamma och pappa idag, dom var lite avundsjuka på oss här i Stockholm eftersom att vi fått sånt fint väder! För nere hos dom spöregnar det dygnet runt :) kan inte låta bli att skratta lite åt dom, trodde faktiskt att det skulle vara tvärtom! Men jag uppmuntrar er nu istället med att berätta att "efter regn kommer solsken!"

Den här midsommaren har nog helt klart varit ett av mina bästa midsommarfirande! Hade så otroligt roligt tillsammans med mina fina vänner, tack så mycket för den otroligt roliga dagen! 

Men nu är allt de roliga slut och jag är trött som en idiot, får skylla mig själv, jag vet tack! Imorrn börjar allvaret, nu är de krig i 3 veckor innan jag får min välförtjänta semester! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0