Last day in paradise

Imorgon mina vänner är det sista dagen här i paradiset... Jättetråkigt tycker jag, men så kul vi haft! Är så glad över den här tiden här nere med min älskade syster och hennes familj. Längtar till dom kommer hem till Sverige senare i sommar!

Under de här härliga 10 dagarna så har vi solat en massa, shoppat och umgåts så mycket vi kan. Vi har varit på roliga platser och sett en väldigt fin del av Spanien. På tisdag morgon väntar en hemsk flygresa hem! Ryanair är inte mitt favoritbolag..
Petra och jag har poolen för oss sjäva imorrn då ungarna är i skolan och Ann-Sofie och Jocke ska till Tarifa!

Så här härligt som vi haft de här dagarna kommer jag inte ha på länge! Längtar tills nästa gång vi åker ner hit och äter goda middagar i solnedegången, dricker massa vin och bara NJUTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0