Börjar om

Mellanrum blir det minst sagt här ofta! Men nu när jag och Petra köpt vår nya leksak så kanske jag får upp humöret lite mer!
Efter att vi kom hem från spanien var det summerburst! En av de bästa helgerna hittills i mitt liv må jag säga :) hade så otroligt roligt med mina fina vänner! Träffa gamla och nya vänner på festivalen med, riktigt trevligt som sagt ;) 
Förutom vår nya fina kamera har vi köpt en väldigt fin tempeltavla också som ska upp på väggen! En ny superbra locktång har det blivit också, MEN jag måste säga att detta är investeringar och inge slöseri! Vi kommer ha nytta av allt :D 


Jag tycker det är roligare att fota manuellt! Måste bara påminna mig själv om vad jag kan! Blev ett provfoto nu på morgonen för att se vad jag kommer ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0