Nu blir det andra bullar!

Nu tycker jag att det är dags att börja skriva här dels av en speciell anledning, och det är att jag ska hålla koll på mig själv. Nu i sommar har jag inte haft lust att skriva, har väl inte haft något direkt roligt att skriva om heller, har jobbat mest och gör det fortfarande. Kan lägga upp bilder från Gotland senare kanske.
Men i alla fall som rubriken lyder så är blir det andra bullar nu eller inga alls. Jag träna innan sommaren, men inte under, nu ska jag ta upp min träning igen, kanske lite seriösare den här gången. 

Vi börjar enkelt Petra och jag , vi ska peppa oss igenom den jobbigaste biten tillsammans och vi börjar med ett godislöfte i 5 veckor. Sen ska vi komma ut i spåret. Men det lär nog inte bli så svårt! Vill man något så gör man det bara helt enkelt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0