Veckan som gått

Så där nu har jag äntligen tid att berätta för er hur mina dagar har sett ut!
En vecka försenat börjar vi med måndagen då jag inte gjorde något annat än att jobba och att äta gulasch som jag gör nu med! Latmask mat är vad de är, men väldigt gott!

På tisdagen var det ju fettisdagen så självklart gjorde jag minisemlor! Full poäng på dom i alla fall från min sida!



Onsdagen jobbade jag på med och red, gick inge vidare. Ingen bra dag...
På torsdagen däremot hade vi världens mysigaste brunch tillsammans med Linda och Jessica! Den blev så himla bra, längtar så tills nästa vi ska ha! 
Sen åkte jag och gjorde mig fin hos Sara också! Så skönt att få färg i håret och att klippa sig! Äntligen ser man ut som en människa igen! Ska färga mot den ljusare sidan nu så man blir kanonfräsch till sommaren! ;)



KOLLA VA UNDERBART!

I fredagas jobbade jag hela dagen igen, och klanta mig tappa ut hela matlådan. Fick dela med Petra. Tappade ut matlådan i lördags med! Idiot man är...
Tog det lugnt hela helgen :) kolla melodifestivalen med brudarna från jobbet! 



På söndagen träffade jag och Petra världens bästa Elin! Tog en fika med ett långt samtal om allt möjligt! Så skönt att få snacka av sig :) Sen blev det en supergod drink på Friday´s med! Där körde vi pest eller kolera, många skratt blev det! Träffa Adam som vi jobbade med på Rhosos också. En riktig kanonkväll! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0