Alla <3 dag

Alla hjärtans dag! Det var ett tag sen man blev uppvaktad, tror de va i nian sist, fick rosor av en kille då som jag inte gillade speciellt mycket. Efter det har jag spenderat denna dag tillsammans med mina vänner, tittat på romantiska filmer, ätit en hel del choklad och gjort härliga middagar tillsammans! Precis så kommer det att bli det här året med :) Amelie och Sandra kommer över, vi ska göra en mysmiddag äta vit kladdkaka och se på film! Kan inte bli så mycket bättre. Snart ska vi iväg med mamma till ikea också :) 

Känns så äckligt skönt att vara helt ledig idag! 18 dagar i sträck har jag jobbat nu, och det har märkts av på mitt humör kan jag säga. Bröt fan ihop i förrgår för att jag inte hitta min bh...

MEN vet ni vad som är det bästa som hänt den här veckan hittills och som kommer att vara det bästa hela tiden! Det är att våran ADAM har kommit hem! Som vi har saknat honom! ♥


Bästaste Adam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0