Aj!

God morgon! Idag har jag sett fel på jobbschemat och trott att jag började 10 som tur var ringde Petra och sa att jag inte gjorde de. Oavsett känner jag att det är inte blir en bra dag. Jag har så himla ont i min tand nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte dricka eller tugga. Har delat upp min frukostmacka i 20 små bitar nu för att jag ska få in dom i munnen. Sen ska jag tvinga ner dom. Får fortsätta knappra alvedon, känner att det är det enda som hjälper just nu.
Men ska försöka vara lite positiv, imorrn har jag bästa jobbtiden och sen är hela kvällen fri. Då ska jag sova. För då blir det fortare lördag och efter lördagens pass får jag åka ner med pappa och Petra till skåne och mamma. Då ska tandfanskapet bli bra! Annars rycker jag den...


Gårdagens uteritt var i alla fall mysig, Petra fick rida den nya Prins Oliver


Jag fick bästa Logan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0