Påsk

Fotade i söndags till mitt arbetsprov som jag ska skicka in! Fick massa bra bilder som ska redigeras nu, kommer att lägga upp dom när allt är klart, så får vi bara hålla tummarna sen!
Redan april! Tiden går bara fortare och fortare, snart är det nog vår på riktigt :) Var och såg Hunger games igår, riktigt bra film! De enda jag inte gillade i filmen var de hastiga avslutet. Lär nog inte dröja tills vi ser tvåan på reklam.
Mamma har flyttat ut nu, och nu tycker jag att det är hög tid för att börja måla denna lilla lägenhet, åker och köper färg nästa vecka, frivilliga till att skita ner sig är mer än välkomna!
Petra och jag har också anmält oss till KM Hoppning, vår se om vi kommer med, blir min första tävling på 2 år då! Så det blir väldigt spännande!

Glad påsk på er! ♥


Mina seriösa modeller

Sista tävlingen på ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0