Efterlängtad månad på ingång

Sista dagen i oktober dåra. Känns bra att november kommer nu, jag har så mycket att se fram emot under den månaden. Veckorna kommer att flyga fram tror jag, med tanke på allt roligt jag ska göra :)
Den här veckan har jag fått massa jobbtider som jag ser fram emot att jobba. Äntligen ska lata jag få röra på mig! Imorrn ska jag och Petra till Upplands Väsby och jobba på coopen där, ska bli kul även fast bussen går halv 7 på morgonen :) I slutet av veckan ska jag på den årliga reunionfesten och träffa alla från Rhodos. Dock är det jobbhelg men det är ju två röda dagar så det kan ju inte bli bättre!

Helgen har varit trevlig också :) var på bio i fredags med bror och Niklas. Såg Tintin som faktiskt var bra. Trodde jag aldrig. I lördags jobbade jag och gick ut en stund efter, träffade Elin som jag i sett på jättelänge. Skön kväll för vi stängde som vanligt och inte en timme senare som det kunde blivit med tanke på omställningen av klockan. På söndagen tog jag det lugnt och gick sen på bio igen men denna gång med Sandra, Petra, Philip, Filip och Pumba :) Såg då Contagion. Kanske inte riktigt min typ av film, men den va helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0