I've got pressure, I'm in deep

Från och med nu ska jag..
1. Inte ha med mig mobilen när jag går ut
2. Inte åka med 491an hem, hemsk väg hem
3. Inte gå ut när jag vet att jag inte har pengar

Seg dum äcklig söndag. Ville mest bara dö sista timmarna idag på jobbet, och jag var inte bakis. Tur va väl det! Har dessutom hunnit tänka på så många jobbiga och dåliga saker så därför är väl dagen så dålig. Det enda positiva är att Gisiknoen är här :) Dock är hon sjuk men jag ska se till och ta hand om henne extra mycket bara för det.
Känner just nu att jag typ bara vill ha en enkelbiljett bort från detta land. Komma tillbaka skulle jag göra när jag kände för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0