Inte färdigt!

Vet att det har vart lite dålig uppdatering här med håret, förlåt för det men jag har mina anledningar och det är för att det inte är klart än helt enkelt :) Ska dit i dag och lägga i mer färg för att det inte tog ordentligt och efter det så ska jag lägga ut en bild :)

Idag ska vi fira Elin på jobbet, vi har gjort en riktigt fin sak åt henne! Så överraskad hon ska bli ;)
Idag ska vi också på visning, vår favorit är för hög i pris nu pga alla bud den fått, vilket suger... Den andra som vi tänkt ge ett skambud på är också såld. Just nu har vi en att titta på, vi får väl hoppas att alla bli förälskade!


Ser ut som en jäkla apa med allt hår i en smet på huvudet


Petra blir fönad


Här är mina nya bebisar förresten! Visst är dom fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0