I'm sexy and I know it

Jaa helgen har väl vart som den va, har faktiskt varit hemma och inte varit ute och lekt. Jobbade i fredags, sov i lördags, hämtade Petra på natten och ett gäng till, nämner inga namn men onyktert var det ^^
Uppdaterade min mobil som slutade med att Petra skulle vakta den under uppdateringen, hon missar att datan dör och vips så var alla mina saker borta förutom kontakterna, lite tur hade jag kanske.
Började jobba 8 imorse, vaknade 07.37, fick lite bråttom men jag hann :) även fast de va is på rutan!
Har också vart på en visning idag. Petra och jag letar ju boende för fullt, någon gång måste man ju flytta hemifrån! :)

Nästa vecka ska jag förändra mitt utseende! Ska bli så spännande :D


Denna låt, vet inte vad jag ska säga men här Petra nu kan du ju ha han som bakgrundsbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0