Brunch!

Vilket väder! Känns som att hösten faktiskt kan bli bra detta år. Kom nyligen hem från Jenny, tog en mysig brunch med henne och åt en massa pannkakor. Är fortfarande mätt, hade tänkt baka bullar idag eftersom att det är kanelbullens dag men jag kommer nog klara mig på pannkakorna idag känns det som.

Sitter och drömmer mig ner till Göteborg just nu. Lyssnar på musik som var aktuell då under vår bartenderutbildning som jag, Petra och Sandra gjorde där. Har bestämt mig att ett besök till i år ska det allt bli. Måste bara spika ett datum och det lär jag göra snart!
Har även stora funderingar på om jag kommer att studera i Göteborg. Min framtidsplanering lutar åt de hållet nu, och jag ser faktiskt inget just nu som kan hindra mig och verkligen inget som ska hindra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0