Snart åker vi :)

Jag trodde att jag skulle få höra hallelujahkören imorrn när jag vaknar men den får vänta till strax efter kl.17 istället. Då är det 19 dagen på raken som jag jobbar och jag känner mig ganska glad att jag faktiskt kommer att klara det! Efter jobbet blir det förmodligen en härlig kväll i stallet och sen på torsdagen drar vi. Tar bilen till Göteborg och njuter av att få vara lediga på första helgen efter 13 veckor. Vi ska träffa Sibell, äta god mat, shoppa och ha riktigt kul!

I natt var vi och hämtade Elin och Linda som kom hem från Kap Verde :) Förvånade blev dom allt när dom såg att vi var med på flygplatsen ;)

Ser ut som att nyår är löst nu i alla fall vilket jag också är så tacksam och glad för :) Men det ska vi inte tagga för än, innan dess är det personalfest! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0