Scandinavian Boat Show!

Som vanligt sämsta uppdateringen, men jag ska fatta mig kortfattat :)
Jobbade ju på Scandinavian boat show i helgen, och det var så kul! Är verkligen tacksam att jag fick vara där. Dagarna svichade verkligen fram och mycket har jag väl tacka att Amelie är en sån underbar person :) är jätteglad att vi fick den kontakt vi fick under tiden på Rhodos! Körde en bra aw på söndagen, riktigt trevligt :) vi var så värda det! 
Väl på mässan sålde vi kläder för Tenson, prövade yachterna och spanande efter snygga killar som inte fanns. Kul hade vi i alla fall :D

Den här veckan kör jag och Petra Lindas tider på jobbet, hon är nämligen i Kap Verde och latar sig! 9 dagar kvar till Göteborg! ♥

Tjejerna försökte locka människor

Provåker lite




Skepp o hoj!


Sköna sängar var det i hytten i alla fall 


Styrde segelbåt gjorde vi också!


Vill du komma in här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0