Mot Kärleksön med mina lovers!




Sitter här hemma själv i köket, är jätterädd inför den långa resan jag ska fara idag. Har aldrig tyckt om att flyga och speciellt inte landa. Nu ska jag göra det 3 gånger under den här tripen!
Petra och jag vägde våra väskor igår och guess what, dom vägde exakt lika mycket, och precis under maxvikten, piiuuu!
Ska packa mitt handbagage nu, vilket inte blev så mycket och det är jag glad för, för då slapp jag en klumpig väska på planet. Resväskan hoppas jag inte spricker däremot :o
Petra sover fortfarande? men någon är vaken, gissar på Mami.
Jag hoppas att jag kan uppdatera er så mycket jag kan under de här få veckorna på Rhodos, kan jag inte det blir jag ledsen. Men är Adam snäll får jag låna hans dator (A) Det var Petra som var vaken! Bra de! :)
Det är 3,7 grader ute just nu och jag tänkte åka med kortare shorts, inte jättekorta men inte så långa. Hoppas det är varmare på ön :)

Imorrn blir det premiäröppning på El Corazon och jäklar vilket fest det ska bli ;) Ser fram emot det mycket!
Ska fota jättemycket med så ni får se fina bilder! Men nu måste jag avsluta här :) Åker ju om en halvtimme till Arlanda! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!

Puss och många kramar ♥
vi syns där nere Elinhjärtat


Redo för att få bargatan att börja gunga!

Kommentarer
Postat av: elin

38 dagar sen kommer jag! gör kaos med bargatan så länge :D <3

2011-05-08 @ 04:38:39
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0