Mardrömmen som blev sann!

Hej allihopa där hemma! Är på lite bättre humör nu efter ett sjukt bra samtal! Mamma berättade för mig att mitt bagage är i Aten, nu hur det kom dit vet jag inte eftersom att vi aldrig åkte dit....

Så här såg vår resa ut lite kortfattat:
- kl.06.20 åker vi från Arlanda till Köpenhamn
- kommer fram i Köpenhamn ser också att planet till Aten är inställt! PANIK! Oavsett ifall vi skulle åkt med det hade vi aldrig hunnit för kön till transfer centret var inte okej...
- Fick en ny biljett till München och fick dessutom vänta i 5 timmar och 30 minuter på planet! Fuck yeah!
- Åket till München och allting skulle då vara med oss, d.v.s att bageget skulle vara med oss.
- Väl i München skulle vi ha det väldigt lätt att hitta. Den flygplatsen är inte liten kan jag säga, vi fick springa mellan 2 byggnader för att hitta och han ganska precis med planet.. Inte alla som tagit en joggingtur en timma i München ;)
- Äntligen framme på Rhodos tänkte vi efter 12 timmars resande. Nej då kommer bara ett bagage, den stora rosa väskan kom på bandet men inte de andra två.... FAAAAAAAAAAAAAAN!

Så nu sitter vi här på Kringlan dag 2 och är lite deppiga men förhoppningsvis kommer ju ett bagage ikväll, hoppas det blir två till och med! :) De känns som att det är på g i alla fall det gjorde de inte för en timma sen. Då tänkte jag att dom skulle vara borta för evigt...

Nu har jag inga bilder att lägga upp men jag fotar hela tiden, nästan, så snart kommer de lite bilder :D Wiiiiihoo!
Tummen känns okej är sjukt rädd för infektion bara.
Lägenheten var super också, inga kackerlackor hittills :)

Ikväll ska vi öppna baren och hejdundran vilken fest det ska bli :D

Massa varma solkyssar till er där hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Bitte

Lycka till med kvällens aktiviteter alla tre / påk

2011-05-09 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0