I lööööve Rhooodos!

Sorry för att jag inte skrivit på ett tag men det är svårt och få tag i dator här nere :o man får nästan kidnappa en för att kunna skriva. Men nu sitter jag är och har lika bråttom som vanligt med att skriva. Alla lånade nämligen datan idag.
Den här veckan har varit lite roligare än den förra, vi var bland annat på utflykt med costasgänget och massa andra workers i lördags! Vi drog iväg till Lindos och låg på en fin strand där hela dagen. 5-kamp hade vi också! Vi kom sist men de kanske inte va så konstigt eftersom att halva laget svek oss när vi skulle köra de sista kamperna. Har bränt upp mig rejält efter dagen, men nu är det bättre :) Sov ut lite extra idag också och sen gick vi till Anapolis och åt frukost :)

Nu har vi tagit en fika här på Kringlan :) Idag är vi faktiskt lediga alla vi tillsammans! :D Rana och Sara var lediga igår och då fick vi vara det idag :)
Så ikväll ska vi lyxa till det ordentligt! Riktigt ordentligt :) Och fest blir det också såklart :)

Vi solar och har kul hela dagarna och jobbar på kvällarna. Har träffat många härliga människor här nere redan nu och det kommer bli tråkigt att åka hem sen :/ Men samtidigt så vill jag hem också ^^ men iiiiinte riktigt än!

Här kommer lite bilder från veckan och så :) klicka på dom! ♥

Från baren!


costasadde strippar lite, vincent och vi, adam, shotrekord på g!

Efter jobbet bilder!


Petra och jag bakar pizza med Thomas!, blåååååbär med jonas, pussar på joel, stavros och ja på min lediga dag!

Hemma hos oss!


Så här bor vi!, Adam i sängen, jag ful, emelie gööllig, petra å emelie gäääälligare

Från Lindos!


strandbilder.... sandpeeling på läppen, jonas nergrävd

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder, när sover ni? Puss å kram



2011-05-22 @ 20:32:20
Postat av: Denise

Aldrig ^^ vi sover mellan 6-11 å sen typ mellan 18-19 :)

2011-05-25 @ 13:38:59
Postat av: bitte

låter som lite för lite sova :(

2011-05-26 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0