4 veckan startad!


Skål!

Såååååå nu har jag äntligen fått tag i en dator! Fick låna Saras idag :) nu var det ju jättelängesen jag skrev!
Sitter på Swedko faktiskt helt ensam, Rana kanske skulle komma förbi sen och göra lite sällskap.

Är så uppe i varv. Lite sur och lite glad, fast mest glad tror jag :) Sov 3 timmar i natt för då var jag förbannad....  Vissa hade de ju lite roligare än andra igår. Rana och jag fick städa undan efter de som haft lite extra kul och otur. Baren skrubbades i alla fall rent imorse, låg lite blod och glas lite här och var. Adam fick massa sår men jag hoppas han klarade sig lindrigt, han såg okej ut idag i alla fall. För er som inte vet så ramla han ner från baren. Sen finns det ju alltid en massa saker att vara bitter över, men vad gör det :) jag och tjejerna lever ju livet just nu! Riktigt kul har vi verkligen.

Vi jobbar och står i som vanligt men är i alla fall lediga 2 dagar i veckan. Jag har en av de sämsta... söndagarna, men jag och min drickkompis (gud va fel de lät men i alla fall) Jonas försöker göra det bästa av situationen :) 
 
Johan och Hampus har kommit ner nu, vi lärde känna dom de tidigare åren vi vart här :) Sen så har vi ju lärt känna ännu fler nu! Jätteroligt! Älskar det, vill inte åka hem just nu men vill samtidigt det.

Gyros har jag aldrig ätit så mycket i hela mitt liv som nu, jag lever typ på de. Men jag håller mig fit ändå! Jag, Adam och Petra brukar gå bort till Ixia och tillbaka och det är en rejäl bit kan jag säga ;) Så rör på mig gör jag! får panik om jag inte får gå mina dagliga promenader :) Vår dagliga glass är också viktig men den ovanan får jag nog börja avverka snarast! Kommer ju se ut som en snart.

Jag hoppas att alla har det jättebra där hemma, och sakna inte ihjäl oss nu för vi kommer ju snart hem :) mindre än en månad kvar ju! Sen ska vi ha kul hemma :)

Puss på er mina käraste! ♥

Lite bilder ska ni såklart få se! Klicka!


mina fina tjejer, sara å petra, jonas å jag, petra å emelie fina!, petra å mat, jonas, jag å emelie


christoffer jag å emelie, jonas (drickkompisen) å jag, marcus å andreas, puss!


e å d, de tre vännerna å adam, tim å tjejerna, bästa mackorna, jonas uppåner, jag kunde i alla fall lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0