Vecka 12

Vilken vecka de här blir! Det är mycket som ska bestämmas :) Jag ska berätta om allt sen när allt är helt klart!
Imorrn ska jag och Petra hem till farmor och baka med henne :) Därefter ska vi möta upp Elin för en lunch på stan :) Sen efter det bär de av till stallet :)
På torsdag så jobbar jag lite, innan de ska jag gymma! Sen efter jobbet ska jag, Elin och Petra på skiva :D haha ska bli jätteroligt känner jag! På fredag är det våffeldagen och då ska jag göra massa våfflor :D Sen jobba och sen hem och ta de lugnt eftersom att det är jobbhelg :/ Missar en massa festande för att jobba och de suger rejält! Men jag får festa nästa helg istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0