20e Mars

Har lärt mig en sak under den här helgen.. och det är att jag aldrig ska räkna ut hur mycket pengar jag gjort av med på en kväll. Nu gick visserligen mycket av pengarna till en god middag men ändå! Får försöka tänka att det bara är 26 dagar kvar till lön...
Har varit ute två gånger denna helg, helt otroligt känner jag för de händer fan inte ofta... I alla fall så åt vi i fredags på East som jag tidigare berättat och sen var vi på RAW med storasyster Ann-Sofie :) Köpte också en massa goda drinkar under kvällen :) RAW var super. Magnus Betnér var ju bäst såklart! Ingen tvivel om saken ;)

Igår var det party då Hanna firade sin 20-årsdag! Vi ställde upp och blandade drinkar och öppnade en massa ölflaskor ^^ Lyckas till och med få ett blåmärke på armen för att jag slagit upp shakern :o inte okej! Kom hem vid 4 och sen sov jag till 13 idag! Händer inte heller ofta, men jag tror jag behövde det. Stackars mamma hade tråkigt bara :/ Så jag förstår att hon väckte oss :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att vi vart och firat Marcus och Charlie :)



Lite bilder från i helgen..


Kommentarer
Postat av: A

Dem där drinkarna ser riktigt smarriga ut!

2011-03-21 @ 07:04:51
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0