Söööööndag

Sitter här helt utsliten efter en riktigt kämpig helg, kroppen vill bara sova just nu tror jag. Men man kan ju inte missa Solsidan :D
Petra sitter och pratar med Emelie om en massa skit. Själv sitter jag och funderar på t.ex. hur jag ska överleva nästa vecka, och om Annso kommer ihåg att vi ska gå på Raw på fredag! Wooop Woop Magnus Betnér! Sen på lördag blir det party hela natten lång! Längtar så mycket till de :)

Imorrn ska vi iväg med Carro B, och sen ska vi jobba lite och sen dansa med Linda på friskis ^^ de är sånt vi gillar och göra efter jobbet ;) Gårdagen var toppen också, jättegod middag och galet mycket mys framför Melodifestivalen. Är så glad att Ekorrgoset vann! Det gjorde min kväll ännu bättre :)


Vi igår där på trappan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0