Sommaren 2011 klar!

Jag är så glad, så glad, så glad! För nu är allt planerat och klart! :)
Det kommer att bli Rhodos i sommar och det kommer att bli Halmstad i sommar!
Och det kommer att bli semester där emellan!

Så här ser det ut :) Den 8 maj åker Emelie, jag och Petra ner till Rhodos för att jobba en stund! Sen i mitten av juni kommer antingen Elin själv eller med Carro och festar loss med oss i två galna veckor! Därefter åker vi hem, tvättar alla kläder och åker ner till Halmstad för att jobba! Sen kommer vi hem någon gång i slutet av augusti :) Och det ska bli så fruktansvärt kul! :D

Ska ner till Halmstad nästa helg och prata med den nya chefen lite och träffa Nina :) Blir roligt att bila ner själv med Petra, vi får se hur det går. Ser ni på tv att en bil krockat på väg ner till Skåne lär de ju va våran bil. Man vet aldrig vad som händer, men eftersom jag kör så bra så borde jag inte oroa mig ;) hehe!

Nu ska jag ta de lugnt för imorrn blir de jobb en stund sen hem till Elin för förkrök och lite middag sen blir det fotbollsskiva :D haha!




Min byxdress som jag beställde trilla ner i brevlådan idag :) funkar den?


Mellan, Stor, liten polle! Red lilla Philip på 1,75 cm mankhöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0