Sommar 2011?

Har inte skrivit här på länge nu känner jag :) Kanske dags!
Veckan har varit helt okej tycker jag :) Jag har jobbat lagom både på coop och caféet. Tråkiga med jämna veckor är att man jobbar hela helgen på coop med väldigt tidiga mornar. Lyckades i alla fall göra en massa nytta genom att få bort 4 pall från vår lilla charkkyl. Fatta inte hur man kan stapla in sådär bara... Har också emellan allt vart på rekryteringsmöte angående Rhodos i sommar, visst blir man riktigt sugen på det, och helst av allt vill jag åka nu! Frågan är bara semester? Kanske 2-4 veckor? Eller jobba? Har mejlat runt lite och hoppas på svar snarast. Pacha/Toxic svarar om 4 dagar om de går bra.  
Hälsade på många vänliga ansikten idag också, vilket var trevligt :)

Sandra vi måste prata lite jag hör av mig, vet att du läser detta ;)

Och ikväll ska vi över till Linda på middag och melodifestivalsmys!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara att höra av dig! :)

2011-03-12 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0