Onsdagar ♥

Vet ni hur kul de va och komma till stallet igår eller? :D Så kul att Petra och jag anmälde oss till KM. Nu i efterhand börjar man fundera varför vi ens gjorde de. Har inte tävlat på typ 2 år och helt plötsligt ska jag hoppa häst. Men de är ju så kul :D
Igår red jag Hailey, hon har en übersöt liten mustach på läppen :D och så liten å sööööööt! Gick väldigt bra igår, ett litet bocksprång blev det också, hon blev nog lika sur på mig som jag på henne när jag tyckte att de gick långsamt. Petra fick rida en av de nya, Frolic heter hon! Jättesöt :) och Elin red Hillman, vi har nu kommit fram till att han är en Montana.


Kommentarer
Postat av: A

Hästen ser lite galen ut! :-D

2011-03-03 @ 11:01:16
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0