I'm not hungry. But I am bored. Therefore, I shall eat.



Här försöker man vara pigg och alert å vekligen kämpa för ett mål som jag hoppas jag en dag kommer att nå! Så får jag höra att jag ser trött ut, vilket jag vet stämmer också, men jag hade hoppats att det inte skulle synas :(
Får väl se om jag får sova ut något i helgen. Kanske hinner sova lite på söndag morgon om jag har tur. Imorrn ska jag upp 4, kanske halv 5. Vet inte än. Och jag som vill ha morgonprogram i radio... Good Luck säger jag bara!

Imorrn ska kvällen i alla fall bli ruggigt kul! Först ska jag, Petra och Ann-Sofie äta middag på East och sen ska vi gå på Raw och se Magnus Betnér :D Såååå mysigt det ska bli! Hoppas att dagen går fort imorrn.
Är också väldigt taggad inför Hannas fest på lördag, den ska verkligen bli super! ;) Och så tårta och sömn på söööndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0