händer inget

Skriver inte så mycket här när jag är hemma, vet ni varför? Jo för de händer inget. Jag gör samma sak dag ut och dag in! Men nu ska de bli lite ändring på de hoppas jag. Förhoppningsvis så har jag praktikplats snart och då ska jag berätta om alla fulla människor som gör bort sig framför mig. För det är det jag kommer se hoppas jag :D

Jag har panik över min framtid! Jag vet inte vad jag ska göra just nu...
Jag tror jag ska skriva en "Detta-måste-jag-göra-innan-jag-kanske-stannar-upp-mitt-liv-och-skaffar-familj-lista!" för nån gång ska man väl göra de.. hoppas de dröjer ett tag.

Den här veckan ser i alla fall ut ungefär såhär:
Måndag: Jobbade hela dagen
Tisdag: idag var jag faktiskt ledig men jag tvättade och vek en massa kläder, plus att hag var taxi och handlade massa mat.
Onsdag: Jobbar mellan 7-16 sen ska jag till STALLET :D
Torsdag: Ska jag äntligen färga mitt tråkiga hår och klippa de! Sen jobba 16-19 och sen blir det ett efterlängtat spinningpass!
Fredag: Jobbar 16-19.30
Lördag: Jobbar 10-17 sen blir det party i Kölens lägenhet!
Söndag: Då ska jag och Petra fylla i våra tatueringar, kanske bok en tid för en ny och sen spinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0