Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness




V.13 är de nu ja! Händer väl ganska mycket roligt den här veckan skulle jag vilja påstå ;) Ska jobba nu hela veckan hyffsat mycket, ska även till läkaren och kolla lite saker, sen på fredag rullar TED ner till Halmstad med Petra och mig. Och ni ser ju själva, det kommer bli party i helgen ;) På söndag kväll har jag bokat in en dejt med Sandra för att verkligen bestämma mig/oss för en tatuering (hon vet redan)(jag med men ändå, det måste diskuteras!), sen när det är klart skickar jag iväg ett fint litet sms till han som ska tatuera och så bokar vi tid! (Du får inte välja Sandra nu är det bestämt, du får inte säga emot mig nu)

Frågan är!!!!!!
Mellan skuldrorna men lite högre upp?
På sidan av revbenen?
Eller på något annat ställe?
Kanske en annan text?
Kanske två stycken?
Var snälla och hjälp mig nu :)


så ska de stå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0