Det är okej o spåra ur!

Gick upp ganska tidigt idag, men jag är pigg och glad :) ska iväg och jobba kl.13 och nyss åt jag våfflor vilket fick bli frukosten. Sov hos Elin i natt, kom på igår när vi satt och åt middag att vi typ inte skulle komma hem :( så då fick vi sova hos Elin om vi ville :) tack för de ♥!
Idag ska flygbiljetten hem från Rhodos bokas så nu är allt helt klart vilket är underbart! Så skönt :)

Som sagt var vi ju på skiva igår och det var jättekul :) dansade loss och kollade in alla fulla människor ;) Och det bästa igår var nog att Elin, Petra och jag kom på en strålande idé! :D men den tänker jag inte skriva här ;) kan göra det när det har hänt ;D
Hold on to the feeling säger jag bara! ;)




Vår lyxmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0