Bra avslut på veckan!

Så var det slutet på en söndag igen. Jag och Petra tänker avsluta den hemma hos Bjur med Filip och kolla på film som vi hyrt idag :)
Idag har jag och Petra också vart i stan tillsammans med Emelie och Elin, mina hjärtan!
Vi lunchade och tog en fika och pratade framtid och hur vi ska göra nu i sommar. Jag tror vi kom fram till bra grejer ;)
Igår jobbade jag först och lyckades dessutom komma en timma försent! :O har aldrig hänt förut, hemskt av mig att se fel på tiden! Jag kompleterade i alla fall mitt misstag och stannade kvar en timma.
Sen efter körde Petra och jag förkrök hos Kölen sen drog vi vidare till Laroy för att festa med AIK-killarna. Festen fortsatte hos Kölen och vi frös. Men men det blev ganska varmt sen när vi dansade loss uppe på balkongen! Riktigt kul var det :)

Har nu också fått i färg i håret och gud va lycklig man är :D hela ens dag blir så mycket bättre nu när håret har färg i sig :) Ska beställa en sån där volymplattång, grymma är dom! Så slipper jag hålla på med dust hela tiden.

Imorrn blir det en sväng till gymmet med Philip och Petra sen ska jag jobba :) Och på tisdag ska vi till cafét på personalmöte! Nu saknas bara den där förbaskade praktikplatsen!

Nu blir de filmmys :) ♥


Petra blir fin i håret :)


Tror de bara är Norpan som kommer på tanken att hälla upp öl i ett champagneglas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0