Bästa sommaren?

Den här veckan kan nog inte bli bättre än vad den har varit och kommer bli :) Igår så var vi och pratade med Lennart och Bill (Daniel Adams-Rays pappa, som förövrigt är jättesnäll :D) och allt gick bara super där! Kunde nog inte vara bättre än så här tror jag :)
Sen imorrn så kör vi ju ner till Halmstad och ska träffa Nina och hennes kompis och vår nya chef ;) Ska bli superkul att komma ner!
Träffade också en av våra arbetskamrater (Adam) som vi ska jobba med nere på Rhodos igår :) Han åker till Magaluf typ precis nu och ska vara där i 3 veckor sen drar han till Rhodos och jobbar där till september! Han var jättetrevlig och förhoppningsvis så hämtar han oss på flygplatsen när vi landar på Rhodos ;) 
 
På söndag bokar jag tatueringstid :) för nu har jag bestämt mig helt :D wiiiiie!

En till nyhet är att jag kommer kunna skriva här en massa under tiden vi är på Rhodos, för Adam kommer ha datan med sig och den kommer jag att sno emellanåt ;) haha! Sen vet jag inte om jag kommer skriva tillsammans med Petra och Emelie eller om det blir här alltihopa eller så :) vi får se!
och i Halmstad kommer jag verkligen att skriva :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0