Hemma i kalla Sverige!

Är både så hemskt lycklig och olycklig över att vara hemma! Satt och åt frukost med mami och papi imorse, de va jättemysigt. Berättade om lite otrevliga saker och om massa roliga! Planet blev ju ganska rejält försenat inatt, tog dessutom 4 timmar hem :o brukar ta kortare tid. Men som tur var planet tomt så vi kunde ta varsin länga och sova raklånga på! Blev inte så mycket sömn men ändå. Min mobil har inte ställt om sig heller så jag har gått upp en timma för tidigt, men vad gör det när vädret är strålande och att jag ska få träffa alla goa människor här hemma igen :)

Så många underbara människor jag har träffat under den här tiden. Kommer sakna alla jättemycket men vi ska ju ses igen ;) ♥

Blev över 1000 bilder på kameran och över 500 på iphonen så jag får väl sitta och välja ut de bästa ;) Sen ska de göras en film av de jag lyckats filma, Micke ska hjälpa oss otekniska :)

Nu ser dagen lite knasig ut, ska bland annat träffa Sandra och mysa :) och sen får vi se :) vill åka ut till hästarna så kommer kanske göra de :)

Jag ska absolut skriva om hela resan typ ikväll! Så ska ni få se massa bilder med :)
Puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0