Det är nu vi har som roligast!



Typ världens bästa låt! Älskar att Chris sätter på den för vår skull :)
Drama drama här nere! Men det är bara kul! Hahah äntligen börjar det hända saker och ting och precis då ska man typ åka hem :( ja ja 2 veckor kvar nu och jag ska leva dom veckorna fullt ut! Skulle inte gått ut idag men gör det ändå (A) hehe! Imorrn eller på onsdag blir det dagsfylla ^^ förlåt mamma att du får läsa alla roligheter men vi har faktiskt varit duktiga här nere :) Längtar till sista lönen nu för jag börjar bli fattig.

Har några gulliga pappor här nere som tycker om att ta hand om oss tjejer. Hade lite allvarligt prat med pappa Kakan igår, han berätta att vi kunde ringa när vi ville :) Pappa Glad säger åt oss att hålla i hatten :) Våra gulliga pappor! Vad skulle vi göra utan dom?

Christian och Jannik är här Elin! Ni missar dom precis :( dom åker ju hem samma dag som ni kommer!
Mycket händer uppe i diskrummet vilket är lite otrevligt, efter klockan fyra får man diska numera.

Jag har så mycket jag kan skriva här men som jag inte kommer på just nu men vi har skrivit upp allt i en fin liten bok här nere så jag ska nog kunna berätta alla smarriga detaljer snart ;) hihihi!!!!

Nu ska vi fixa oss, massa pussar, kramar och kärlek! ♥






Kommentarer
Postat av: bitte

Åh vad söta ni är mina älskade barn. Ha kul men gör inget dumt! Älskar er <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3

2011-06-13 @ 08:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0