Va saru saru Tyresö?

Vilken bra dag! Är på så himla bra humör känner jag! Och så roligt vi hade på jobbet :D skratta så jag inte kunde andas. Busade litegranna så som bara Petra och jag kan göra, tiden går ju lite fortare då plus att man har mycket roligare!
Började med att sätta ner Petra i en av våra stora kartonger där vi slänger andra kartonger i när vi plockar kollo. Där fick hon sitta och gömma sig. Först visa jag Linda men då kunde jag inte hålla mig, inte Petra heller hon skratta så kartongen skaka. Sen skrämde vi Calle. Då hade vi täckt Petra med massa kartonger och så bad vi bara Calle kolla ner, så blev han jätterädd :D Sen så surfa jag lite idag, det var också trevligt :)
Sen gasade vi på ordentligt mot slutet så vi nästan fick upp allt. Blev bara en halv pall kvar av 27 st.
Bästa onsdagarna med Linda, hon gjorde helt klart den här dagen grym! ♥
Sitter och taggar alla bilder från Rhodos nu, många fina, många fula! ;)

Imorrn blir det en joggingtur med Giesela i saltis, hurtiga gänget!
Natti natti ♥


Petra i lådan




Tappa en trasig tandkräm på henne med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0