Visby, Stockholmsveckan 2011!


Gotland, vad ska jag säga? Nog en av de bästa veckorna i mitt liv tillsammans med två av de bästa! ♥

Ska dra lite kort om vad vi gjorde där nere.
Det första vi gjorde var att gå vilse, japp! Men vi hitta sen till slut men fan vi virra runt ett tag :) Vi åt en riktigt god middag på Trädgårn på kvällen och sen gick vi och tog en drink på favoritstället Vinäger. Sen gick vi till Kharma efter det och körde.
Hade en spindel i sängen när vi kom hem och gud va jag skrek. Tur att ingen hörde, eller?

På tisdagen var Axwell på Kallis! Fy fan vilket jävla drag! Ska lägga upp filmer sen tänkte jag :)
Onsdagen intog Avicii Kallis. Sjukt bra de med! Fick dessutom festa med brasilianare som spruta sönder oss med champagne! Träffade på kvällen ett gäng trevliga norskar :) Efter det blev det efterfest! Min fot svullna också upp till en jävla fotboll (hade inte gått i klackar) så Petra fick bära mig :(

På torsdagen så kom vi inte så långt, hann äta middag och sen skulle vi föra hos ett par kompisar på fängelset. Där förblev vi ett bra tag eftersom att elen gick och för att de spöregna. Telefonerna funka inte heller. Jättesegt...

På fredagen spåra vi på Kallis igen på dagen och drog till Burmeister på kvällen. Dock var inte vädret med på vår sida den här kvällen heller så vi var inte där så länge :/ Sen var de hemgång!




Klicka!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh brassarna. De omtalade brassarna. Jag och mina tjejpolare bodde med de förra året på stockholmsveckan, det var det galnaste jag gjort i hela mitt liv. Hela veckan kretsade kring den eviga skumpan! haha. Hoppas ni hade det gött i visby :)

2011-07-29 @ 14:28:18
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0