Härligt, härligt men farligt, farligt!



Vädret var väl lite halvdant idag men vi hade kul ändå! Mötte upp Elin lite senare än tänkt men det är ju så skönt att sova. Tog en rejäl funderare idag, kanske ska köpa en farlig grej. Petra och jag vet inte än men vi ska sova på saken :) Så får vi helt enkelt se imorrn!
Har i alla fall shoppat kläder som jag kanske inte behöver men som kommer att användas flitigt! Lunchade på John Chris som vanligt och traska runt i staden. När vi kom hem hämtade vi skor på posten ;) hihi!
Men nu har jag faktiskt lovat mig själv att inte shoppa mer så nu tar det stopp, kommer aldrig att klara nästa vecka annars :)

Nu blir det snart middag och sen en liten promenix..



Outfit 1 och 2!




Taggad brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0