Vill inte säga

Jag vill inte skriva att vi är hemma men det är vi. Och just nu känns det bajs men mest nog för att vi fick gå upp 4 idag kanske, men också för att de kommer dröja ett tag tills vi åker ner till Göteborg igen.
Det har kommit upp massa nya saker och det känns väldigt bra! Ska iväg till Odenplan på tisdag och kanske spana in en eventuell ny arbetsplats, hoppas på det i alla fall!
Och på onsdag då blir det ridning igen, så som jag har längtat efter den, jag skiter i vem jag får bara jag får komma till stallet och rida! Tänk va mycket man kan sakna dom där hästarna :)

Idag ska jag jobba fram till 15 sen ska jag nog hem och sova och sen träna lite!
Puss hej ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0