Värmer upp oss inför morgondagen



Å de blåser och det snöar pyttelite, men de blåser verkligen.. Tack å lov att man inte va hemma i Stockholm ;)
Har nog bra ifrån mig idag :) känndes så i alla fall :D Vi har ju så underbart kul, kommer att bli så tråkigt när den här kursen är slut :( Kommer sakna alla roliga i gruppen!

Fick inget paket idag så filmer med flair får vänta, däremot så har jag en fet bula på handen och snart också ett blåmärke, har nämligen övat på att kasta upp flaskan och fånga den på ovansidan av handen. Det för fruktansvärt ont om man har fel fart och ifall den hamnar fel. Men nu kan jag de ;) så jag är riktigt stolt över mig själv!

Ikväll ska vi bara mysa för att sedan vara i topptrim imorrn när vi ska göra Göteborgs gator osäkra ;)

Puss hej ♥



Petra är seriös i skolan, och Sandra är duktig med freepouringen!


Vanessa och Dan-Axel blöter ner sig själva


Min röda fina hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0