Avslutning med barskolan



Kan fortfarande inte riktigt förstå att kursen är över :/ känns så tomt nu den här fredagen, inget drinkprov och ingen snygging att kolla på!
Men gud så kul vi hade igår fram till de mindre roliga. Middagen var super! Hade förat innan tillsammans med Nina, Linda, Dan-Axel och Vera! Åt en jättegod pastarätt och drack rosé till ;) Lyx ska de va!
Nu äntligen har vi också fått hem hälften av våra saker :) Så när jag kommer hem till Stockholm ska jag lägga upp en film med lite flair! 

Som ni ser på bilden fick lyckliga jag två diplom. Inte för att jag gjorde något extra bra, dom ville bara skämta lite med mig. Har nämligen blivit kallad för Desiré ett litet tag under kursen, så när dom gav mig mitt diplom fick jag det där det stod Desiré, blev en aning förvånad ^^ De hade jag ju inte kunnat visa upp när jag söker jobb ;D Men sen fick jag mitt :) Fick också MVG i kursen! :D 
När vi fick våra flaskor och shakers fick Petra, jag och Sandra varsin liten extrapresent :) Den gick verkligen rakt in i hjärtat! Fan vilka bra lärare vi har haft, är så himla nöjd med dom :)

Efter middagen så gick vi vidare till Peacock dinner club :) Och sjävklart slår jag vad med mig själv om att jag kommer att ramla. Och vem drutta mitt på vägen om inte jag. Jävla spårvagnsspår! Inge kul för jag fick skämmas :(
Sen drog festen igång och jag shota ikapp med norrlänningen och de sluta inte bra. Men vi hade sjukt kul! Dan-Axel beställde in helrör med skumpa å massa annat gott :) Sen vid något klockslag blev jag utkastad och de blev Petra med på grund av mig och då hade ju inte Sandra så många val. Så idag har vi legat jättebakis, i alla fall jag och så har vi shoppat lite och myst :) Snart typ runt kl.23 ska vi ut och göra Göteborg osäkert en sista gång den här månaden ;)

Puss hej ♥



Kommentarer
Postat av: Bitte

Men Nisen då, vad har mammi sagt?

2011-02-25 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0