Tänk att allt är över..

Nu är februari snart slut och snart är vi hemma. Just nu idag vill jag verkligen inte hem, jag vill stanna kvar här skaffa en lägenhet, ett bra jobb och ha kul!
Men det är vad hjärnan tänker, hjärtat vill hem, hem till gamla Tyresö.

Nu är alla prov avklarade och nu återstår bara avslutningsmiddagen med klassen, sen en galen utekväll tillsammans med alla klasskamrater! Kameran ska givetvis med så de kommer nog komma upp bilder imorrn :)
Ska lägga upp klassfotot när jag får tag i det :)

Är ruggigt stolt över mig själv som har fick 100% på alla drinkar och MVG på drinkar i baren och VG+ på tiden i baren! Hur de gick på resten av proven vet jag inte, men det kan ju inte gått ack fy skam på dom heller :)

Nu ska vi förbereda oss inför kvällen, ska locka håret, sminka och hitta kläder, så Puss hej på er!

Här kommer lite bilder på klassens kaxiga bebis!
Hon fick faktiskt också vara med på klassfotot :)



Kommentarer
Postat av: Bitte

Det e ju en liten Bimbo, eller hur (dvärgspets)

2011-02-24 @ 16:42:37
Postat av: denise

Jaaa den e så fin :) å du vill ha en sån

2011-02-25 @ 14:07:27
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0