Sista söndagen i göteborg!

Helgen har varit så himla härligt och tänk att två pärlor åker hem imorrn :( Men jag försöker ändå påminna mig själv att jag faktiskt också är hemma om en vecka :) och då ska jag ta hand om min mami ♥

(Ska även skvallra lite, MAMMA, Petra har köpt en dyyyyr väska, äntligen :D)

De sitter 4 kluvna brudar i en soffa just nu, men vi tar en planerardag hemma sen, typ på Noco och kommer fram till grymma och välplanerade planer :) Mmmm de blir bra de!

Sista veckan nu kommer förhoppningsvis att gå fort och den kommer bli galen!
måndag: ÖVA, ÖVA, ÖVA! Massa plugg å förhoppningsvis få barväskan!
tisdag: ÖVA, ÖVA, ÖVA! Återigen massa plugg och bara massa plugg!
onsdag: DRINKPROV PRAKTISK och FREEPOURING PROV! (drinkprovet går på tid och freepouringprovet blir väldigt svårt!)
torsdag: SKRIFTLIGT PROV OM SPRIT OCH DRINKAR och FLAIRPROV! SEN AVSLUTNING! OCH EN FET UTGÅNG! :D
fredag: skola? för övrigt blir det en till fet utgång!
lördag: Städa och massa annat här i lägenheten sen går tåget kl. 16.02 :)

Nu ska vi fortsätta mysa och så ska jag hämta tvätten och så ska jag plugga drinkar!
Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0