Set me free

Älskar att vår lärare sätter på värsta nostalgilåtarna och släpper loss till dom. Idag fick vi skoja till det i baren, flaira lite där, flirta lite där ;) Blev en helt annan stämning och så mycket roligare :D
Imorrn ska vi öva på att snacka med våra "kunder" samtidigt som vi servar dom, det blir kul!

Jag är både olycklig och lycklig på samma gång när jag tänker på att jag ska hem snart.
Alla goda ting är:
-Sängen
-Familjen
-Ridningen
-Bilen
-Riktig dusch
-Och alla vänner :)
Har säkerligen glömt massa saker!

Alla tråkiga saker med att åka är:
-Jag kommer inte längre ha en snygg vy att titta på varje dag
-Den centrala lägenheten
-Alla roliga människor här
typ å lite mer saker...

Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: Bitte

Du kan väl fota vyn å förstora upp den å hänga på väggen?!

2011-02-21 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0