På fredag, på fredag!

Idag så började vi köra i baren på tid å jävlar va knepigt de är! Huvudet blir ju helt tomt när dom skriker ut drinkarna :S men de va grymt kul ändå :D Måste ju få skryta med att jag fick bäst tid på en del ;) haha!

Idag fick jag också en shaker i huvudet, det gjorde så jäkla ont, bajsPetra som inte kan flaira ordentligt. Sen va jag ju så duktig och tappa shaker under ögat på mig själv också... Kan säga att jag fortfarande har ont i huvudet, fruktansvärt ont!

Och jag är så lycklig över en annan sak också :D För på fredag ska vi få bli fulla i skolan :D Jippiiiiiie! Så jäkla skön vår lärare är :D står och berättar vad fan vi kommer göra, vi kommer ju inte prestera vårt bästa när han själv super ner oss :D

ska plugga vidare på cognac nu :/


Lite bilder från dagen!







Bilder från middagen igår :)




Kommentarer
Postat av: Bitte

Hm, ska jag bli orolig eller ringa läraren så han ser till att ni kommer hem?

2011-02-17 @ 05:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0