Mai Tai

Har sutti nu ett tag och letat efter bra partymusik, har fått ihop 38 nya hittills. Känner mig sjukt nöjd med det ;) haha!

Idag har vi tävlat en massa i skolan, fick springa ut och in i baren hela tiden och sen fick vi pröva på lite konstiga saker, kul hade vi i alla fall! Vanessa, jag och Petra, vilket lag säger jag bara! Hör fortfarande Petra skrika SOCKERKANT, SOCKERKANT!
Imorrn har vi de två viktigaste proven, freepouring och barprovet. Är inte så nervös. Jag kan inte göra mig bättre på några timmar så de jag kan nu, de kan jag imorrn också. Men det ska ju gå super har jag bestämt!

Helt sjukt egentligen hur fort 4 veckor har gått..Känns som vi kom in på Berså igår. Många nya vänner har vi i alla fall skaffat oss :) och nya framtidsplaner har jag också börjat fundera på också.

Ska laga mat nu :) Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0