Fredag imorrn!

Känns bara bättre och bättre för varje dag som går i skolan! Allting blir bara roligare och svårare! Sista veckan kommer vi ha 5 st stora prov. Kommer att bli kämpigt men fan va vi ska klara de! De snälla, skötsamma och kaxiga stockholmarna ska fixa de här med högsta poäng! ;)

Fick idag en svans, det är inte uppskattat någonstans och jag höll seriöst på att smälla av idag, GÅ OCH DÖ! Brukar inte va så här dum mot personer men den här gången får jag fan va de! Grrrrrrrrr... oooooh, orkar inte.

Imorrn får vi förhoppningsvis vårt lilla paket med massa bra saker :D och då ska jag filma och lägga upp flairingfilmer så ni får se hur duktiga vi blivit :) 

Ligger på hat-listan hos vår lärare just nu :( Han lyssnade inte på mig när jag skrek på han så tillslut klämde jag bara ur mig "MAESTRO!" och då titta han på mig och sa "Vad sa du nu? Du ligger inte bra till just nu, jag kommer hålla ett öga på dig", som tur var de ju skämtaktigt sagt men ändå :D hahah, fattar fan inte varför jag sa maestro? Kommer i alla fall inte säga de igen :$

På lördag blir det middag hemma hos Sibell (Fabian) och sen en fet utgång! ;)

Puss hej ♥
Ska försöka fota lite mer under dagarna så ni får se vad vi gör!


Saknar alla där hemma ganska mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0